neděle 22. listopadu 2015

Dlouhotrvající slupovací rtěnka Romantic Bear

Ahoj holky,

na internetových stránkách wish jsem právě objevila tuto dlouhotrvající, výživnou, zvlhčovací a slupovací rtěnku. Zaujala mě nejen odstíny a cenou, ale její slupovací funkcí. Podle mne, by mohla vydržet opravdu dlouho. 


Znáte ji někdo nebo máte zkušenost?

Zároveň mne překvapilo, že se tato slupovací rtěnka nedá sehnat nikde jinde, než na výše uvedeném portálu. Rtěnka - zde

Postup nanesení:  
              1. nejprve nanesete na rty
              2. necháte zaschnout
              3. sloupnete

Zajímavé je, že i po strhnutí rtěnky zůstávají rty obarvené. Bohužel se mi, ale nepodařilo zjistit, zda je strhnutí nutné hned, nebo ji strhnete až po celém dnu? To prodejce v popisu produktu neuvádí. Takže překvápko? :D







Nabízejí ji v 6 nádherných barvách:

  •         sweet orange
  •         watermeloon
  •         sexy red
  •         cherry red
  •         lovely peach
  •         roce pink 


Tak co myslíte, zkusit nebo ne?


Pokud Vás článek zaujal, rozhodně napište, budu se těšit na Vaše názory :-)

Vaše Lilly






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)