sobota 26. prosince 2015

Šaty pro mě jako hosta na svatbu - 1.část

Krásný večer,
možná se divíte, že se zrovna dnes chci zaobírat tímto tématem, když všude okolo je povánoční nálada, sice beze sněhu, ale je. Přišlo mi, že je všude "převánocováno" a "předárkováno", tak jsem si řekla, že se podívám na poměrně čerstvé téma.
Nedávno jsme se dozvěděli, že nás v červnu čeká krásná událost a tou je svatba. Takže v případě, že Vás taková událost také v roce 2016 čeká, můžete se u mě inspirovat :-)



Neděste se, já se nevdávám, to bude trvat ještě hooodně dlouho, ale žení se můj bratr. Takže jaká otázka je s tím spojená?

Co si vlastně vezmu na sebe? 


Podívala jsem se na pár internetových portálů a jelikož jsem strašně nerozhodná a nemám absolutně představu, které bych si chtěla na tuto událost vzít, řekla sem si, že by jste mi mohli možná poradit. Asi je to zvláštní, většinou každá bloggerka má naprosto jasno co si oblékne, ale jelikož se takovéto události zůčastním úplně poprvé nemám absolutně žádnou představu. Ale mám pár parametrů, které musí mé šaty splňovat:

1. Nesmí být bílé (zákonné pravidlo)
2. Nejlépe s krajkou či kamínky
3. Tmavě modré, fialové či červené barvy
4. Ne moc krátké, ale mohli by být až na zem
5. Ne moc drahé

Sama ještě nevím, zda si je koupím, či půjčím v půjčovně, ale alespoň přehled musím mít :-) 
A teď přejdeme rovnou k určitým tipům šatů:

Šifónové koktejlové 

První se šatů, které mě zaujali jsem objevila na Aukru, krásné černorůžové, elegantní, cena i s poštovným kolem 300. 
Splňují podmínku jako je krajka a cena.
Co bych jim vytkla je barva, nemám ráda růžovou, ve světle růžové se moc necítím, ale střih a celkový design mě nadchl. Další co bych jim vytkla je délka, jelikož nejsem zrovna nejmenší a rozhodně bych si ráda vzala vysoké podpatky. Tudíž délka 69 cm mi přijde dost málo.

Pokud Vás zaujaly, koukněte zde



Černé s krajkou


Tyto šaty jsem objevila na ZOOT.cz
Krajka v dekoltu i na zádech je krásná a přesně dle mého gusta, šaty jsou vypasované, délka 83 cm tak akorát. Z lehkého materiálu (polyeser) tudíž nebudou ležet jako nic.
Co bych jim vytkla je barva. V černé na svatbu opravdu jít nechci, připadala bych si jako na pohřbu. Někdo by mohl namítnout, že je to univerzální barva vhodná pro každou příležitost, ale já jakožto milovník barev jsem spíše pro něco veselejšího. Pokud by byly tmavě modré, s koupí bych neváhala.



V současné době mají na ZOOT.cz slevy, takže cena 1099, by byla v celku ucházející.

Tělové šaty s aplikací na ramenou a v pase Little Mistress

Tyto světle růžové šatičky jsou také ze ZOOT.cz.
Krásný střih, hezky zdůrazňující pas, žádný velký výstřih, pěkné zdobení a ozdobný výkroj na zádech.
Bohužel v této době výprodejů mají jen omezené velikosti, tudíž má velikost není prozatím dostupná, což je docela škoda.
Zároveň bych jim ale vytkla barvu, opět růžová a cena i se slevou 1679,- což mi přijde vcelku dost.


Fialové šifónové šaty 

Překrásné šaty přesně dle mého vkusu jsou z Alliexpressu.
Nádherný střih, vzadu se šněrovačkou, štrasovou aplikací kolem krku a v pase. 
Výběr ze tří barev a to tmavě fialová, modrá a šeříková. 
Cena 30 €, plus free shipping do České republiky.

Bohužel jsem je objevila moc pozdě a nabídka trvala jen 9 hodin, dalším problémem je hodnocení 96,7 %, což je dost málo.
Odkaz zde

Ale musím říct, že tyto šaty by pro mne byly naprosto dokonalé. Co myslíte?



Večerní šifonové korzetové šaty

Nabídka těchto šatů také z Alliexpressu mě naprosto uchvátila. 
Spoustu barev na výběr, krásný lehký střih, šněrovačka na zádech a ta fialovááá.....áááááá :D 
Tmavě fialové u mě vítězí, cena 57 €  ovšem není nejméně. Free shipping je samozřejmostí, ale opět neslavné hodnocení 96,7 % . 


Odkaz zde




Tato barva je opravdu nádherná.
 Šaty sice nemají žádné zdobení, ale o to více si mohu vyhrát s doplňky a nejsem omezena žádnou barvou. 
Sama si je dokážu živě představit v kombinaci zlaté a fialové. Zlaté botičky, psaníčko,velký náhrdelník na krk a jemné pecky do uší, které by nenarušili shodnost s velkým náhrdelníkem.






Zaujali Vás nějaké šatičky, či máte své oblíbené e-shopy se společenskými šaty? 
Pokud ano, rozhodně se budu těšit na Vás komentář.

Krásný zbytek večera

Vaše

         




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)