pondělí 15. února 2016

Romantic bear WOW! slupovací rtěnka - swatche, zátěžový test i menší historka

Ahoj všem,

dnes jsem tu s dlouho očekávaným článkem. Spoustu z Vás se mě na tuhle rtěnku už ptalo, zda jí mám, jestli jsem jí už objednávala atd.

Popravdě musím říct, že já sama jsem si ji neobjednala. Přemýšlela jsem úplně nad jinými články a toto téma téměř vypustila z hlavy. Poděkovat ale můžete mému příteli, který si prohlédl můj blog a napůl splnil Vaše přání. Tuto WOW! rtěnku mi objednal hned ve všech odstínech. Pokud o ní dnes slyšíte poprvé, podívejte se zde na můj předchozí článek.




Jelikož bych na tento "zázrak" chtěla udělat objektivní recenzi, což by zahrnovalo opravdu dlooouhý článek, a také aby jste i Vy samy mohli porovnat její účinky na rtech předtím a poté na spoustě fotografií, rozdělím článek do několika menších dle odstínů.V nich naleznete podrobné fotografie nanesení na rty, sloupnutí a celkový výsledek. Plus na závěr vytvořím celkovou recenzi. Takže se máte rozhodně na co těšit.


A teď už Vám popíši přesně, jak mé zkoušení probíhalo :-)

Z návodu, co jsem tenkrát našla na internetu nebylo zcela jasné, zda se rtěnka nanese, nechá zaschnout a sloupne až po celém dni.
Ovšem praxe je následující: nanesete na rty či ruku, počkáte zhruba 5 minut na celkové zaschnutí a strhnete.


swatche všech barev - nanesení, zaschnutí, sloupnutí a celkové odstranění

NANESENÍ 


Zde je všech 6 rtěnek hned po aplikaci. Některé trochu žmolkují, ale to je jen na začátku a na výsledný efekt to nemá vliv.

Ráda bych upozornila, že nanášení přímo na rty je velice komplikované. Já osobně jsem měla kolikrát také potíze. Tudíž nedoporučuji začátečnicím, které používají převážně průhledné lesky či balzámky a neumí se pořádně ohánět s konturkou nebo i samotnou rtěnkou.


ZASCHNUTÍ 


Po necelých 5 minutách, kdy jsem na ruku foukala, se rtěnky staly tuhou hmotou. Okraje se začaly odlupovat a to bylo znamení k sundání.

 STRHNUTÍ


Musím říct, že jsem byla mile překvapená, když se rtěnky daly stáhnout v jednom kuse (vytrhly mi i pár chloupků na ruce :-/). Čekala jsem, že se budou trhat na malé kousíčky a žmolkovat atd, ale ne. Ovšem musíte je nechat opravdu zaschnout. V případě, že budete nedočkavý stejně jako já, barva zaschne pouze na okrajích a Vy se tak maximálně zašpiníte. POZOR!!! Jde to jen těžko dolů :D


A teď k samotnému výsledku. Po sloupnutí jsem zůstala omámeně zírat. A důvod?


VÝSLEDEK


Zaschlá hmota se vcelku lišila od výsledné barvy, ale to vůbec nevadilo, pigmentace skvělá.
Přejela jsem prstem po všech barvách a nic, nehnuly se.



Zátěžový test na výdrž:

1. Voda
Pro kvalitní recenzi mě zajímá hlavně výdrž, tudíž jsem šla s rukou pod vodu a s notnou razancí začla ruku drhnout. Nic...voda jim nevadí. Což bude rozhodně skvělé, protože se při pití nebudou rozpoštět.

2. Čistící mléko Cien
Voda jim neškodí, vyzkouším mléko na odlíčení. Aha...také nic.

3. Micelární voda

Jako další jsem vyzkoušela micelární vodu od Balei. Řekla jsem si, že ta rozhodně zabere, jelikož dokáže odlíčit vše, včetně voděodolné řasenky. První tamponek se jen lehounce zabarvil, ale barvy byly stále stejně intenzivní.


Když ani micelární voda nenarušila intenzitu, v tu chvíli mi došlo, že rozhodně celý den nechci chodit s rukou pomalovanou barvami. Tak co teď?

Vrátila jsem se zpět do koupelny a použila šampon na vlasy. Ehm...nic.



Takže tip pro Vás dámy, pokud chcete opravdu skvěle držící rtěnku, na kterou můžete vzít ředidlo, aby jste ji vůbec dostali ze rtů, rozhodně doporučuji. :D

Samozřejmě, že to je jen vtip. Po vypotřebování 6 tampónků namočených v micelárce si barvičky opravdu daly říct.



Doufám, že jsem Vás dnes alespoň trochu naladila na příští články. 
Také mi napište, zda se článek i fotografie líbili, zda by jste chtěli rtěnky vyzkoušet nebo přidejte i své zkušenosti. 


Krásný den

Vaše


           



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)