neděle 13. března 2016

FREEDOM kosmetika - recenze

Ahoj holky,

tak jsem tu tentokrát se slíbenou recenzí věciček, co jsem Vám slíbila.



1. Řasenka - Pro False Lash

Nedávno jste mohli vidět testování prvních 4 řasenek. Mezi nimi se nacházela i tato a jak jste mohli vidět nedopadla nejlíp. Pro ty, kdo si článek nechali ujít je zde.

Nejen, že obsah i kartáček byl k ničemu, ale tak příšerný obal jsem dlouho neviděla. Barva prosvítá skrz žlutý obal a ten pak působí špinavě.

Dle mého názoru naprosto nekvalitní produkt, který bych si rozhodně znovu nekoupila a zároveň bych ho nikomu nikdy nedoporučila.


2. Lesk na rty v odstínu Sheer Glossies Diva

Lesk velice hezky voní, řekla bych po kokosovém mléku. Barva v lahvičce působí tmavě, ale na rtech je o mnoho světlejší. Výdrž je stejná jako u ostatních lesků na rty, takže žádná hitparáda. Za mě není úplně nejhorší.



3. Rtěnky
Vybrala jsem rovnou 2. První v odstínu 103 - Pink Lust (tmavší) a druhou105 - Tell Your Friends (světlejší)

Při nanesení na ruku vypadají barvičky velice hezky, ale na rtech je to prostě katastrofa.


Dle mého názoru jsou rtěnky naprosto k ničemu. Barva je tak řídká, že se na rtech okamžitě "slije" a zvýrazní zvrásnění rtů místo toho, aby ho vyplnila. Výdrž není nijak dlouhotrvající, rozhodně mám lepší rtěnky, které nejsou značkové ani z drogerie.


4. Lak na nehty - 431 Impackt

Lak má velice hezkou barvu, která vynikne již v první vrstvě. Výdrž obdobná jako u laků Colorama od Maybbelline, tudíž také nic extra. Nicméně nepatří mezi nejhorší laky a rozhodně ho budu používat.


Celkový dojem z kosmetiky FREEDOM je za mě naprosto děsný. Rozhodně to nebude kosmetika, kterou bych ráda vyhledávala. Myslím, že existuje kosmetika, která je ve stejné cenové kategorii a je o mnoho lepší.


A co Vy, máte doma něco od kosmetiky FREEDOM nebo jste s ní naopak spokojeni?


Doufám, že se článek líbil a zase příště u dalšího :-)

Hezkou neděli


Vaše


           








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)