úterý 29. března 2016

Hellada - Aknelot aneb můj první úlovek

Ahoj všem,

dneska jsem tu jen s takovým "rychločlánkem".I když bylo dneska opravdu nádherné p očasí a já ve škole končila už o půl 12, bohužel jsem nemohla si jet sluníčka užívat domů. Musela jsem se zhruba 3 hodiny plácat po městě, abych mohla jít pak do práce. A co jiného dělat, než nakupovat, že?
Tentokrát toho nebylo moc (zhruba 4 věci, což není moc), tudíž nebude žádný haul, ale i tak Vám chci ukázat jednu věc.



V drogerii Rossmann jsem narazila na "kupodivu" české výrobky s názvem Aknelot od značky Hellada. Znáte někdo? Ač jsme v Čechách, tak trh mnoho vyloženě domácích produktů nenabízí a proto jsem neváhala vybrat alespoň jednu věc. Bohužel sortiment ještě není tak rozsáhlý, ale pořídit si můžete například čistící pleťové vody, masky či pleťový roll-on. Nad ním jsem velmi uvažovala, ale jelikož mám teď "pero na beďary" od Isany, nechala jsem ho tam.
Místo roll-onu jsem vybrala krém a masku 2 v 1.



Výrobce uvádí, že tato kosmetika je určena pro mladistvou a problematickou pokožku.
Díky šalvěji krém/maska příjemně voní, tudíž žádný "dechberoucí čmuch", ale pouze vůně bylinky.

Skvělé je, že má dvojí využití:

                 mycí krém: kdy produkt nanesete na tvář, vmasírujete a opláchnete
                 stahující maska: kdy pouze nanesete, necháte pár min působit a opláchnete



Krém/maska by měl(a) docílit šetrného odstranění nečistot a mastnoty, čistit ucpané a stahovat rozšířené póry a zlepšovat kondici pleti plus snížit riziko rozvoje akné.  Takže vyzkoušíme uvidíme...

Balení není zrovna velké, podle mého je přece jen 75 ml celkem málo při ceně 69,90,-, ale proč nepodpořit české výrobce a nevyzkoušet něco nového :-)


Mátě již někdo doma od této značky nebo se s ní setkáváte poprvé? Rozhodně se nezapomeňte pochlubit se svými názory :-)


Krásný večer


Vaše


           










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)