neděle 17. dubna 2016

Co mám na nočním stolku?

V poslední době je Instagram a bloggový svět přehlcený články na téma: Co nosím v kabelce. Já, jsem se rozhodla být trochu originálnější a přijít s nějakým novým tématem. Pravdou je, že kabelku nosí každý a převážná většina tam má i to samé. Krom kosmetické taštičky, deodorantu, hřebenu, mobilu, peněženky a klíčů, leckerá kabelka obsahuje také posmrkané kapesníky, obaly od sladkostí, atd. Někdy je totiž kabelka takové "malé přenosné smetiště".

Nicméně, mě osobně přijde zajímavější skutečnost, co vlastně má každá z nás na nočním stolku. Je naprosto nedůležité jaký má ten stolek barvu, tvar, design, materiál. Nemusí to být ani stolek, ale jen polička. Ale každý před spaním či v noci využívá naprosto odlišné produkty.



Jak můžete vidět, mým nočním stolkem je mnou předělaná krabice s víkem, potažená zdobnou organzou. Dlouhou dobu jsem pátrala po vhodném stolku, který by se hodil do mého černobílofialového pokoje. Avšak mé požadavky nesplňoval jediný.

1. Péče o tělo
Mezi oblíbené produkty, které mám na svém stolku patří jako první tělová emulze od Balei. Toto mléko jsem dostala k Vánocům společně se sprchovým gelem v dárkové kazetě. Nejen díky své zvláštní vůni brusinek, je skvělé pro hydrataci suché kůže. Nejlepším místem pro tuto emulzi je tedy noční stolek, kde je neustále na očích a tudíž při použití před spaním, může hydratovat v noci.
Já ho používám hlavně na dlaně a chodidla, jelikož se mi v noci velmi vysušují.
Cenu bohužel nevím, byl to dárek.

2. Péče o pleť
Jelikož se delší dobu věnuji testování krémů od Astrid, mám je opět umístěny právě na tomto místě.. Konkrétním krémem je tedy Multiaktivní výživný krém určený právě pro noční péči o pleť. Je velmi mastný, tudíž pro denní péči rozhodně není vhodný.
Pro srovnání zde mám i Pleťový hydratační krém Balea Aqua určený pro suchou pleť. Identická vůně pocházející z extraktů z řas z mrtvého moře je velmi příjemná a nijak násilná. Cena cca 80 Kč.


3. Výživa očí
Nezbytným produktem pro prevenci tvorby kruhů pod očima jsou okurkové polštářky - Hydro Soothing Cucumber Pads. Nejen, že vyživují oční okolí, ale také pomáhají při bolestech. Dle výrobce mají odstraňovat otoky a redukovat tmavé kruhy.
Cena cca 37 Kč.

4. Péče o poškozené části pokožky
Jelikož jsem občas nemehlo, vždy se mi povede si vytvořit na těle spáleninu či odřeninu atd. Z toho důvodu je pro mě skvělým pomocníkem CYTOVITAL - bioinformační širokospektrální regenerační krém s obsahem termální vody vřídla Podhájska. Samotná struktura je takové "bahýnko", které se aplikuje přímo na jizvu či odřeninu. Doba účinnosti je nejlepší opět v noci.
Cena kolem 300 Kč.

5. Balzám na rty a péče v jednom
I rty občas trpí různými nedokonalostmi a potřebují masivní pomoc. Tento druh balzámu od značky Annabis s názvem Lipsticann je vyráběn z Bio konopí. Slouží k pomoci například při pálení rtů, koutcích, prasknutí atd. Tento výrobek mohu vřele doporučit.
K dostání je v lékárně avšak cena tohoto kalíšku o 15 ml je opravdu velmi vysoká, avšak vydrží velmi dlouho. Já ho kupovala před více než rokem a jeho cena se pohybovala kolem 170 Kč.


To je z kosmetiky vše, mezi další velmi potřebné a pro mne nepostradatelné produkty patří špunty do uší v hygienickém obalu a klapky na oči, jelikož mám velmi lehké spaní a probudí mě jak světlo, tak spadnutí špendlíku.
Velmi potřebným je pro mne i dostatek tekutin v tomto skvělém hrnečku s brčkem, díky němuž rozhodně nehrozí polití. Pro noční doplňování tekutin je skvělá buď voda a nebo v mém případě horkého nápoje z bezu a ibišku od Das gesunde Plus. Skvělé na tomto nápoji je, že je bez cukru a lze ho podávat i jako studený. Zakoupený v akci za 37 Kč.
Poslední součástí pro bezesné noci je i kniha s detektivním a tajemným příběhem. Já zde mám zástupce s názvem Vila mystérií od Davida Hewsona (Levné knihy).



A to je z dnešního nahlédnutí do mého pokoje vše, doufám, že se Vám článek líbil a třeba zlepšil i tento zamračený den.

Krásný zbytek neděle

Vaše


        

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)