neděle 24. dubna 2016

Kiss Beauty - magická rtěnka

Ahoj holky,

určitě už jste slyšely o různých magických rtěnkách, které jsou například zelené, ale po nanesení na rty se zbarví do nejrůznějších odstínů. Cena těchto rtěnek ovšem není nejmenší, a proto bych Vám chtěla ukázat jednu alternativu, na kterou jsou nedávno narazila.






Jak již určitě víte, ráda navštěvuji různé levné obchůdky, jako je například Budějcké PKL na Lannovce. A opět tento obchod nezklamal. Nejdříve jsem si myslela, že jde pouze o obyčejné jelení loje, ale při bližším prozkoumání jsem objevila zajímavou skutečnost. Fungují na stejném principu jako jejich dražší alternativa od Barry M nebo Heng Fang.

Rtěnka reaguje na pigment Vašich rtů či kůže, z toho důvodu na každém vypadá jinak. Oba odstíny jsou lesklé.



V PKL bylo na výběr hned 8 odstínů, avšak já si vybrala pouze 2 a to odstín 1 a 4. Mezi dostupné odstíny patřili například oranžová, modrá, zelená atd. A jejich cena? Naprosto směšná - 29 Kč/kus


Rtěnky mají dle mého názoru vcelku zajímavé designy, které mi rozhodně nevadí. Mohli by být i horší.
Rtěnky nemají žádnou silnou identickou vůni. Z toho důvodu těm, kteří nemají rády silnou vůni budou rozhodně vyhovovat a nejen tím.


Velkým plusem rtěnek je textura. Jejich složení mi velice připomíná 16h od Dermacolu, která se nanáší jako lesk a vydrží na rtech celý den díky tomu, že na rtech okamžitě zasychají. Stejné je to i u těchto rtěnek. Po nanesení na rty se vcelku rychle zapijí do rtů a vydrží po celý den. V případě, že si potřebujete rty přetřít balzámem, rtěnka se nerozmaže.


Zde mám pro Vás srovnání po 3 hodinách, kdy jsem neprovedla jedinou úpravu.



Jediné, co mě trochu odrazuje je odstraňování, jelikož rtěnka nereaguje na obyčejnou vodu ani micelární vodu.

Zaujaly Vás tyto rtěnky a chtěli by jste je vyzkoušet, či naopak?


Krásný víkend


Vaše



           


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)