pondělí 27. června 2016

Barevné týdny aneb první týden v modré

Krásný den všem,

konečně jsou starosti s učením k závěrečným zkouškám za mnou, jelikož jsem úspěšně absolvovala, tudíž se mohu zase začít na plno věnovat blogu a Vám. Během doby, kdy jsem "přicházela o rozum" nad učením ke státnicím, jsem přišla na zvláštní nápad a to na barevné týdny.

A co, že to vlastně znamená?

Každý týden budu zveřejňovat fotografie s produkty či doplňky, které vlastním v určité barvě. K tomu doplním určitý popisek-

Věřím, že toto téma zaujme a budete se rádi věnovat prohlížení fotografií, než čtení :-)

MODRÝ TÝDEN




Modrá barva
Vyjadřuje pocit svobody, inspiruje, konejší a napomáhá při relaxaci.
jedná se o barvu moře a oblohy , je chladná a uklidňující a jako moře či obloha je vzdálená, záhadná a evokující.
Modrá je po celém světě spojována s rozumem, ochranou, klidem a bezpečím.

1) Essence - get Big Lashes - voděodolná řasenka
    Pro mě skvělá řasenka, za pár korun, která mi vytvoří nádherné řasy.
2) Lufterfrisher - Kik - osvěžovač vzduchu
    Velice příjemný a lehký osvěžovač, který provoní pokoj, bohužel jen na pár minut.
3) Balea Aqua - hydratační krém s výtažky z řas
    Hydratační krém, který zvláční i tu nejsušší pleť a zároveň se rychle vstřebává.
4) Swarovski krystal - přívěsek
    Nádherný řetízek, který jsou zakoupila na aukru.cz, za cca 200,-
5) Aknelot - krém a maska 2 v 1
    Český produkt určený pro problematickou pleť, který neustále testuji.
6) Takko - modré náušnice s kamínky
    Překrásné náušnice, které jsem zakoupila v Takku ve slevě za 59,-
7) Kik - prstýnky
    Roztahovací prstýnky ve 2 různých tvarech, zakoupeny před rokem v Kik každý za 13,-
8) eos - balzám na rty
    Všem známý balzám s příchutí borůvek.
9) Rodinka - ice-watch
    Silikonové hodinky zakoupené v Rodince za krásných 15,-
10) Rodinka - náušnice
      Opět z oblíbeného obchůdku, tentokrát cena 6,-, ale vypadají mnohem dráž, že? :-)
11) Balea - voda ve spreji
      Nejen, že perfektně osvěží obličej i dekolt v horkých dnech, ale také lze využít pro fixaci make-upu. Bez
      parfermace, tudíž velice příjemné.
      Pro mne objev tohoto léta. Cena do 70 Kč. Vyzkoušeli jste?
12) Selly Hansen - Luxe Lace - lak na nehty
      Lak na nehty, který má vytvořit krajkový dojem. Za mě tedy nic moc, ale byl v akci :-D
13) Weinicai - balzám na rty
      Borůvkový balzám na nehty, který dokonale hydratuje, za mě nejlepší balzám na rty. 29,-
14) Soft lips - Teddy - balzám na rty
      Levnější náhraška Baby lipsu, avšak rozhodně nejsou stejní. 1 euro
15) Adidas - pure lightness - parfém
      Lehký parfém, který využívám v horkých dnech, kdy nesnesu nic těžkého. Vhodná pro osvěžení po
      sportu. Cena cca 200,-
16) Perleťové náušnice - Kik
17) Adidas - pure lightness - deodorant
      Deo sprej se stejnou vůní jako parfém, což už se jentak nevidí. Já ho dostala v dárkovém balení.
     Bohužel v současné době je to tak, že se všichni voníme nejméně 2 vůněmi, jeliko deo voní jinak a
     parfém také jinak.
18) Garnier - pure active - pealing s kartáčkem
     Tak tohle je největší dryák pro mou pleť. Musím používat je na T zónu, jelikož mi kyselina, která je v
     tomto produktu obsažena, vyžere pleť tak, že musím používat kupu hydratačního krému.
     V případě, že ho nepoužijí, mám na obličeji (ano i na nose) vysušené šupinky. Pro normální až mastnou          pleť nevhodný, ale pro extrémně mastnou pleť ano. Ale i tak bych se bála šupin. Bez akce cca 180,-
   


Tak a to je z dnešního článku vše. 

Doufám, že se Vám tento nápad "barevných týdnů" líbí.

Krásný zbytek dne

Vaše



                                               



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)