úterý 2. srpna 2016

Prázdninový HAUL 1 - šperky

Krásný slunečný den všem,

pro mnoho z nás jsou momentálně prázdniny v plném proudu, ostatní si užívají alespoň týdenní dovolenou v Čechách či v cizině a ti méně šťastní musí trávit svůj čas v práci.
Dnešní články plně fotek by mohly zpříjemnit den nejednomu z Vás.
Já v současné době trávím prázdniny v Rakousku, jak je tomu každý rok. A jak to tak bývá, jiná země, jiné nakupovaci možnosti, jiné ceny a hlavně úplně odlišné zboží. Což ve výsledku znamená.... spoustu nakupovacích článků.
Pár dní po mém příjezdu jsem samozřejmě vyrazila do nákupního centra ve městě Steyr, s názvem City Point. Mé návštěvě neunikl můj oblíbený obchod s oblečením a doplňky - Coloseum, New Yorker, drogerie Müller a Bijou. Právě zde probíhala 50% akce a to bych nebyla já, abych si něco neporídila.
Výběr byl opravdu ohromný a i když mě skoro prodavačka ošidila o 3 €, odešla jsem hned s několika věcmi.


Tyto náušnice mě zaujali hned na první pohled. Nude barva se hodí ke všemu, hlavně k několika věcem, které jsem si pořídila v poslední době. Na uších nepůsobí robustně, ale velmi decentně.
Akce mě velmi mile potěšila, jelikož za plnou cenu 12,95 € (299 Kč), bych si je opravdu nepořídila. Jejich cena v akci byla pouhé 2 €.


Dalším šperkem byly opět náušnice, také ve velmi nude barvách tentokrát v šedé a růžové. Tyto náušnice jsou na rozdíl od předchozích visací. Rozhodně se nejedná o typ, který je nevýrazný, a proto budou vhodné k jednoduššímu outfitu. Původní cena byla stejná jako u předchozích 12, 95 €.


Tento náhrdelník zřejmě nebude šálkem kávy pro všechny, ale já musím říct, že se mi moc libí. Trochu v rockovém stylu, ale na jednoduchém černém tričku bude vypadat skvěle. Cena 3 € mi přišla přiměřená oproti původní 12,95 €.


Posledním a pro mě největším úlovkem byl tento překrásný náhrdelník. Nádherné studené barvičky, které mohu kombinovat s různými věcmi, tudíž pro mě naprosto dokonalý. Původní cena mě tedy naprosto odrovnala, jelikož 24,95 € tedy 549 Kč bych za něj opravdu nikdy nedala. Já za něj zaplatila 3 €.


A to je z dnešního článku vše, doufám, že se Vám článek i fotky líbily.

Koupili by jste si to samé či nikoli?

Rozhodně mi napište nějaký názor.


Krásný den


    


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)