čtvrtek 22. září 2016

Prázdniny 2016 - prázdninová pauza, budoucnost, návrat k blogu a spooustu fotek

Krásný den všem,

jistě jste si všimli, že na mém blogu byla až do dnes trochu neplánovaná "prázdninová pauza". Během této pauzy jsem zvládla zveřejnit pouze jeden článek, a to nakupovací. Ti, kteří rádi navštěvují můj blog, mi tuto odmlku jistě odpustí. Tyto prázdniny se pro mne odvíjely spíše v pracovním duchu, tudíž čas a chuť na psaní rozhodně chyběli.
Nicméně pro mne prázdniny za nedlouho končí, jelikož nastupuji na novou univerzitu, nikoli už zde v Jihočeském kraji, ale v našem Stověžatém hlavním městě - Praze. Zde se budu nadále věnovat mému dosavadnímu oboru a to mezinárodnímu obchodu. Nadcházející rok pro mě nebude nikterak jednoduchý, jelikož mou současnou volbou je kombinované studium, které se budu snažit skloubit s prací. Doufám tedy, že tato kombinace nebude pro můj blog nikterak na škodu a budu se Vám moci věnovat bez větších omezení. Toť z mé budoucnosti prozatím vše a vrhneme se na prázdninovou minulost.





Letošní prázdniny pro mne nebyli nikterak zábavné. V posledních letech je pro mě plánování přímo zaklínadlem pro krásně prožité slunečné dny. Z toho důvodu ani zážitků není hora, ale spíš jen malý kopeček. Upřímně musím říci, že závidím všem, kteří své volné dny mohli strávit poznáváním například historie či přírody v naší krásné zemi, návštěvou oblíbených turistických destinací obohacené o "ráchání" v námi, vcelku vzdáleném, moři či jen tak doma na zahrádce u bazénu.

Ale jak se říká, musíme si vážit každého krásně stráveného dne, ať už je to kdekoli.

Proto i mé prázdniny měli pár hezkých okamžiků, které jsem zvěčnila na fotografiích, a o které se teď s Vámi podělím.

Česká republika - domov můj


Po náročných přípravách a následném úspěšně vykonaném absolutoriu, jsem si prázdniny užívala převážně v mé rodné vesnici. Na denním programu byly nekonečné projížďky na kole v doprovodu mého psa.




Začínající horka byla náročná nejen pro nás, ale především pro naše mazlíčky.



Některé dny ovšem byly ještě sychravé a tak se u vody dalo jen číst.



Na projížďku vždy s úsměvem a odhodláním vše prozkoumat. Po náročném běhu, zase odpočinek na houpačce.


 V měsíci červenci má má maličkost narozeniny a týden po mě má sestřenice. Oslava byla letošní rok společná a vše proběhlo na rodinné chatě ve Spolí.


I když se nezdálo, voda byla teplá, ale vítr byl naprosto nemilosrdný. A tak honem zabalit do něčeho teplého.


 Po celém dni ztráveném ve vodě, byl odpočinek v síti více než luxusem.


I když dárků nebylo mnoho, květina od mého bratříčka vždy potěší.

Koncem měsíce července jsem se chtě nechtě musela odebrat do sousedního státu a začít s pracovním nasazením. Ale i tak bylo pár dní klidu, kdy člověk mohl někam vyrazit a užít si volno v nějakém krásném městě .

Steyr, Rakousko


    


    Večerní procházka městem






V době volna jsem ráda zavítala i k jezírku poblíž nákupního centra, skvělé místo pro přemýšlení


Není nad selfie, obohacené o zajímavé stíny stromů


 Horké dny je nejlepší trávit nikde jinde než u vody. V mém případě u řeky se svou povinnou výbavou.


K řece jedině bez makeupu, ale samozřejmě s rtěnkou :D :D 



Řeka, která vyvěrá přímo z Alpských hor je velice studená i v těch nejteplejších dnech, a co dělat, když už kniha ani koupání nebaví? Hrát si s novou kosmetikou.


 Testování nových UV laků


 Pokud nápis mého blogu nevydrží na kameni ponořeném v řece až do příštího roku, tak je budu považovat za pořádný "šmejd" :D

A pokud nápis voda nesmyla či kamen neodvalila, tak tam tak leží dodnes.


Jízda na kole je u mě základ, člověk navštíví i velice zajímavá místa, jako v mém případě vesnici, kde bych zámek opravdu nečekala.


A nesmějte se mému Fahrradu :D 



 Nikdo nechce být o prázdninách sám že? Nicméně naprosto dokonalá veganská zmrzlina 


A jak už to tak bývá, práce, práce práce...


Jeden z mála "lepších" prázdninových outfitů.




Ráno, když člověk míří do práce


Poté přijde na most a tam...trávník na mostě?....Ano tomuhle Rakušáci říkají piknik


A pak konečně zase doma...a doma pohodička...ehm všichni ostatní tedy relaxují



Jak jsem již zmínila, pro mě prázdniny stále nekončí a tudíž doufám, že zažiji dalších pár hezkých zážitků. Těším se například na každoročně strávený týden s mojí sestřenicí či výlet do Prahy.

A co Vy, jak jste strávili své letní dny?


Krásný zbytek dne

Vaše

         


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)