pondělí 10. října 2016

Prázdninové nákupy

Ahoj všichni,

vítám Vás u nového nakupovacího postu. Co jsem si nakoupila o těchto prázdninách (ano skončili mi teprve před týdnem), které jsem trávila v sousedním Rakousku, a co jsem dostala k narozeninám, které jsem měla v červenci? To vše a ještě mnohem více v tomto článku. A připravte se, bude toho hodně!!!




Cien - deodorant s vůní indiánského ovoce (LIDL)

Značku Cien spousta z Vás dobře zná ze supermarketu Lidl. Já se ovšem zde v Čechách do něj moc nedostanu, ale v Rakousku jsem ho navštívila hned několikrát. Z toho důvodu nevím, zda je tento deodorant ze série Indiánské léto, k dostání i zde či nikoli. Série obsahuje nejen různé deodoranty 
Pod pojmem indiánské ovoce si sama moc nepředstavím, ale podle pana Googla, by se mělo jednat o vůní muchovníku či indiánské borůvky
Vůně je sladká, nikoli kořeněná. Cena byla velmi příznivá a to přibližně 1, 19 .



Ombia - čistící pleťové mléko (HOFER)

Kdo jezdí nakupovat do Rakouska, jistě zná síť hypermarketů Hofer. V porovnání s našimi českými obchody se jedná o podobný kosmetický sortiment jako v Lidlu.
Pleťové mléko,vhodné pro všechny typy pleti. Obsahuje extrakt ze zeleného čaje a avokáda. Velice příjemná vůně, avšak odličovací schopnost je spíše na střední úrovni. Toto mléko jsem si koupila z důvodu nutnosti, jelikož jsem své oblíbené produkty nechala doma. Jemně očišťuje pleť, zanechává příjemný pocit na pokožce nikoli však pocit mastnoty.
Cena do cca 1,80 

Pure Buddha - tělové máslo (KIK)

Toto máslo jsem objevila ve výprodejovém koši. Nikdy jsem na tuto značku v Kiku nenarazila, proto jsem si ho nemohla nechat ujít. Máslo je skvěle tuhé a velice hezky parfémované. Bohužel krabičku už jsem vyhodila, tudíž nevím složení, ale cítím z ní něco jako bambucké máslo. Na pokožce se velice rychle vstřebává, což mě mile překvapilo, a vůně velmi dlouho přetrvává.
Cena 2,19 


CD - deodorant s vůní leknínu (BIPA)
 Tento deodorant jsem dostala jako dárek, ale už předtím mě velice zaujal. U nás je také k dostání v drogerii Rosmann, kde stojí zhruba 70 Kč, což je na takto malý deodorant vcelku hodně. Avšak co se týče vzhledu je velice příjemné, že lahvička je ze skla. Já osobně dávám skleněným obalům přednost, i když nosit je v kabelce není nejlepší, v této velikosti to ale rozhodně nevadí. Další velký plus je dokonalá lehká vůně vodní lilie tzv. leknínu, která na těle vydrží velmi dlouho. Není nikterak násilná, tudíž je vhodná pro každého.

Velice příjemné je, že deodorant neobsahuje žádné aluminiové soli ani alkohol, tudíž naše tělo nezatěžuje zbytečnými vedlejšími látkami.


 Look by Bipa - Lash Exposion - řasenka (BIPA)

Řasenka, kterou jsem chtěla vyzkoušet na základě doporučení jedné blogerky, já z ní však tak unešená nejsem. Řasenka má obrovský kartáček, který je za normálních okolností vcelku v pohodě, ale v tomto případě se těžko dostává do řas. Aplikace velice pracná. Barva je na druhou stranu dost hustá, aby řasy udržela zvednuté celý den, ale jedinou možností je využívat jiný kartáček. Cena 2,95 


 Look by BIPA - Lash Unlimited -  řasenka (BIPA)

Na druhou stranu tato řasenka ve stejné cenové hladině jako předchozí je naprosto úžasná. Kartáček s nízkými štětinami a hustou texturou je pro mé řasy perfektní volbou. I bez použití kleštiček jsou řasy natočené.
Cena 2,95 


 Eye brow kit - paletka pro úpravu obočí (H&M)

Všude jsem četla, jak je kosmetika z H&M skvělá, ale při každé mé návštěvě jsem nikdy nic zajímavého neobjevila. Tato paletka na úpravu obočí je, ale za 1€ je naprosto úžasná, to se musí nechat.



Balení obsahuje tmavý a světlý matný stín doplněný o šikmý aplikátor, vosk na obočí a spirálku. Krabička je lehká a, dle mého názoru, velice hezky designově provedená.Velikostně sedí perfektně do malé kosmetické taštičky, kterou často nosíme ve svých kabelkách.

Eye brow fix - řasenka na obočí (H&M)


Tento produkt je naprosto dokonalý pro vytvoření přirozeného vzhledu. Textura je průhledná a vosková. Uvnitř se nachází obyčejná spirálka, která však je dostačující pro úpravu obočí. Jediné co mi vcelku vadí je vůně díky svému "lepidlovému" zápachu. Ale po zaschnutí vše zmizí a obočí vydrží upravené skoro celý den. Cena také skvělá a to 1 €.


Catrice - Glam &Smokey - paletka očních stínů (dm)


Velice hezká paletka obsahující 4 třpytivé stíny a 2 matné. Dostala jsem ji jako dárek, jelikož sama bych si ji rozhodně nekoupila, protože mi přišla vcelku drahá.  Zatím jsem jí tedy nezkoušela, jelikož je mi docela líto do ní hrábnout :D

Ombia cosmetics - paletka očních stínů - 33 Pastell Dream (HOFER)

 Musím říct, že při koupi této paletky jsem byla naprosto nadšená. Po přinesení domů a rozbalení mě však nadšení opustilo. A proč? Paletka byla poloviční oproti krabičce a po vyndání mi opravdu "padla brada".

Zajímavostí je, že na boku krabičky je nálepka s logem Austria´s Next Topmodel. Pokud Vám název nic neříká, je to obdoba amerického seriálu Amerika´s Next Topmodel, což je pořad vytvořený Tyrou Banxovou slavnou černou topmodelkou. Nerada bych se rozepisovala o tom, čeho se soutěž přesně týká a co se v ní děje, ale jak již název napoví jedná se o realitishow spojené s hledáním nové topmodelky, která vítězstvím získá velice lukrativní nabídky a smlouvy. Osobně musím říct, že jsem o jiné než Americké topmodelce neslyšela, ale říkala jsem si, že pokud je to produkt používaný soutěžícími, bude to stát za to.


Když pominu šok z velikosti krabičky a vlastního produktu, je tato paletka naprosto skvělá. Obsahuje totiž 4 třpytivé stíny s velice dobrou pigmentací a také rozjasňovač. Já ho používám i jako bázi pod oční stiny. Ale i bez podkladu stíny drží velice hezky. Cena kolem 5 €.



Catrice - Ultimate Nail Lacqouer - 108 The Very Berry Best


K lakům myslím, že není extra co dodávat. Pokud jde o barvu laku, je velice sytá a pro mě příjemná. Velkým plusem je široký štěteček, který je skvělý pro nanášení, jelikož se štětiny krásně rozprostřou po celém nehtu. Barva je krásná už při použití jedné vrstvy. Lak byl také dárkem, tudíž o ceně nemám představu.

Myybelline - Colorama 103


Další lak a také dárek. Bohužel s těmito laky od Maybelline Colorama nejsem velká kamarádka. Výdrž dost hrozná, ale co se týče barvy je velice hezká.

Baolishi - rtěnka a lesk (RODINKA)



První z věcí, které jsem si pořídila zde v Čechách. Jedná se o "vietnamskou" značku, ale mě osobně to vůbec nevadí. Ne všechny drogerkové produkty jsou kvalitou a výdrží luxusnější než tyto. Mě zaujala příjemná nijak násilná barvička. Výdrž je obvyklá, tudíž se musí obnovovat. Struktura je sušší nikoliv mazlavá, jako například Freedom rtěnky, které zalezou do jakékoli nedokonalosti rtů. Splyne se rty a zároveň poslouží jako balzám na rty.
Na druhé straně je lesk na rty se třpytkami, který není nikterak zázračný, ale já ho využiji v případě, že zrovna nebude po ruce nic lepšího.

Movi - UV laky - M05,M07, M10 a M18


UV Gel laky, které jsem také dostala dárkem v odstínech M05 sytě červený, M07 tmavě hnědý s třpytkami, M10 tmavě modrý s třpytkami a M18 fialový. Barvy jsou velice hezké, ale velice nepříjemný je silný zápach. Co se týče výdrže, bez lampy lak snad v životě nezaschne. S UV lampou a 3x90ti vteřinovým zapečením lak vydrží max den.


Nail Polish - Dark Purple, Dark Purple Gliter (H&M)


Tyto dva laky mě zaujaly svým obalem, jelikož mi připomínají znak mého znamení - Rak. Laky rychle zasychají, hezké jsou už v jedné vrstvě, ale štve mě ten malý štěteček. Velikost balení odpovídá spíše menším lakům. Kvalitou bych řekla, že se laky vyrovnají velmi oblíbeným lakům od Miss Sporty. Cena obou 1 


Flakony


Krásné fialové flakonky o velikosti zhruba 8 cm. Skvělé do kabelky v případě, že originální lahvička Vašeho oblíbeného parfému je objemná a těžká. Bohužel jsem zatím nepřišla na to, jak vytáhnout obsah mé "Versáčky". Pokud někdo používáte takovéto pomocníky, rozhodně dejte vědět, jak jste si s tím poradili.
Clarie´s - zmrzlinka


Někdo si možná říká, co to sakra je - možná lesk na rty. V téhle zmrzlině je lak na nehty. Musím říct, že je to vcelku vtipný dárek, ale obsah i balení je velice nepraktické. Štěteček je snad nejtenčí na světě, zároveň barva strašně rychle zasychá, tudíž než si vůbec stihnete nalakovat jeden nehet, vytvoří se na štětečku hrudky laku, které potom nanášíte na nehet. Nevytvoříte hezkou vrstvu laku jako s jinými výrobky. Další nevýhodou je lahvička, která nikam nejde postavit díky svému specifickému tvaru. Také je dost možné, že při lakování se Vám lak nějak vylije, tedy pokud lak nebudete držet přímo v zubech.
 My face young - matující ubrousky (BIPA)


Přiznám se, že matující ubrousky jsem si pořídila poprvé, tudíž jsem úplně nevěděla, co od nich čekat. Ovšem musím uznat, že když se mi v T-zóně objevili lesklá místa, tyto ubrousky vše opravily. Velice příjemné a elegantní balení, ideální na cesty. Cena kolem 3 €.

 Dontodent - Jung - elektrický zubní kartáček (dm)


Asi se budete divit, že jsem si pořídila tento kartáček určený pro děti, ale mám dost citlivé dásně a tyto dětské nejsou tak tvrdé. Koupila jsem za 11 .
Jediné co mě štve je, že v balení nebyla jedna náhradní hlavice. Cena nových se pohybuje v dosti vysokých sférách, ale nástavec je stejný jako u Oral - B a na ten se dají sehnat nástavce na wish. Takže rozhodně vyzkouším.

Konečně jste se dostali ke konci, bylo toho celkem dost že? Nicméně, pokud máte rádi nákupy, rozhodně se nejedná o poslední nákup.


Snad se Vám článek i věci líbily a já se budu těšit u dalšího článku.

Krásný večer


Vaše

           







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)