pondělí 12. prosince 2016

Wish - rady a typy - ROZHOVOR S MOU MALIČKOSTÍ

Ahoj všichni,

po dlouhé době přicházím s novým článkem a to konkrétně rozhovorem. Před pár dny mne kontaktovala Jana Voráčková z Wish - rady a typy s prosbou, zda bych pro jejich fb stránku s ní neudělala rozhovor. Velmi ráda jsem přijala a s obsahem se teď s Vámi podělím.






Ahoj Lily, mohla by ses nám na začátek krátce představit a něco málo o sobě říct?

Ahoj všichni, mé jméno je Linda a jsem autorkou blogu FashionWelt Lilly, který e zaměřen na kosmetiku a módu v nižších cenových relacích. Najdete u mne kromě tipů na různé výrobky, samozřejmě nákupní hauly, recenze další různé články, doprovázené velkou spoustou fotografií.


Jak tě napadlo založit si blog?

Tak blog jsem si založila již 2x. První jsem vytvořila někdy na základní škole. Tehdy pro tuto zálibu existoval pouze jediný portál a to Blog. cz. Tudíž si dokážeš představit, že barvám a různým kreacím se meze nekladly, tudíž byl strašně přeplácáný. Obsahem byly převážně povídky, které jsem vymýšlela nebo například zažila, ale pak mne to hlavně díky návštěvnosti naprosto přestalo bavit. Naopak druhýa zároveň současný, jsem si založila v srpnu roku 2015. Vlastně mne k tomu přivedlá má sestřenice, která ke mně přijela na návštěvu a byla šokovaná množstvím kosmetiky, oblečení a hlavně šperků a pronesla jednu zásadní větu: ,,Panebože, ty tady máš těch věcí, nechceš si založit blog, aby to vidělo víc lidí?“. Samosebou, že mne nenakopla jen tahle věta, ale přiměla mne rozhodně přemýšlet. Miluji fotografování a od malička i tvorbu povídek či článků, což se velmi projevuje i na mém blogu, jelikož nejsem z těch, kteří ke každé věci napíší 2 až 3 věty a jsou hotové. U mne je to hlavně o snaze a chuť i číst. Samotné založení ještě trvalo pár dalších měsíců. V létě, když jsem byla pracovně Rakousku, jsem o volnu seděla u notebooku a pátrala zejména po rakouských portálech, které poskytují různé možnosti pro založení www stránek. Nakonec jsem, asi po 4 hodinových pokusech na různých stránkách, zkusila zapátrat na jiných blozích kvůli inspiraci. Tehdy jsem vyzkoušela službu Bloggeru a byla naprosto spokojená. Vzhled, ovládání, funkce, naprostá spokojenost. S celkovým vzhledem jsem si tehdy hrála zhruba 3 dny, jelikož jsem stále nebyla přesvědčená, zda kombinace 3 barev bude ta ideální. Samozřejmě, že jiné blogy mají různé funkce, které vypadají v naprosté většině profesionálně, ale rozhodně nevěřte tomu, že to je jejich práce. Kdoví, třeba se také jednou odhodlám a nechám svůj blog projít nějakou větší rekonstrukcí, kterou zadám specializované firmě. Ale to je spíše hudba budoucnosti.

Máš nějaký cíl, kterého bys chtěla dosáhnout?

Cíl rozhodně nemám. Jediným přáním je větší čtenářská účast, ale i když budu mít 2 čtenáře, pořád blog tvořím kvůli své radosti a lásce ke psaní. Dříve jsem dost pomýšlela i na točení videí, ale to zatím není úplně to, co by mne naplňovalo. Zkoušela jsem už x videí vytvořit, ale rozhodně nejsem spokojená. Mám vytvořený i chanel na Youtube, ale prozatím jsem spíše svázaná s fotografováním a psaním.

 Jaký je tvůj nejlepší kousek v šatníku?

Tak teď jsi mne naprosto dostala. Nejlepším kouskem v mé skříni se nedá jednoznačně označit pouze jedna věc.Pokud by byla možnost označit více věcí, tak by to byla určitě kožešinová vesta. Tu jsem si pořídila před 2 roky, stála mne neskutečné peníze a doteď ji mám spíše na koukání, mám strach, že bych jí běžným nošením zničila. Pak bych mohla určitě zařadit jedny překrásné krajkové šaty v bílé barvě, na které jsem narazila v sekond  handu a stály mne úžasných 39 Kč a všichni říkají, že jsou naprosto úchvatné. V poslední době jsem si naprosto oblíbila béžový batůžek s třásněmi a zlatými doplňky, který jsem si pořídila na vinted a i přesto byl úplně nový.

Preferuješ lodičky nebo tenisky?

:D Jej, tak tohle je u mne trochu složitější. Já spíše preferuji elegantní styl, takže tenisky například typu Airmax, u mne uvidíš jen o při venčení mého psa, kdy chodíme po polích a v lese. Do města je rozhodně nenosím. Otázka lodiček je u mne spíše problémem. Hrozně závidím všem ženám, které vyrazí do společnosti i jentak do města v nějakých krásných i jednoduchých černých lodičkách. Já bohužel ještě nenašla žádné, které by mi seděly a hlavně nepadaly z paty. Tohle je možná zarážející, ale věř mi, že jsem zkoušela různé výstuže, které by tomuto měly zabránit, ale po pár krocích jsem se stala Popelkou. Avšak s výjimkou, že já ztratila boty obě. Samozřejmě, že na trhu je nespočetné množství vhodných lodiček, které i samy o sobě mají nějaké gumičky, které by měly obejmout nohu a držet, ale ty potom nevypadají na noze tak přirozeně. Takže stále pátrám a stále zkouším.

Kde ráda nakupuješ a proč?

Mám své oblíbené kamenné obchody s oblečením kam neodmyslitelně patří klasický Orsay, H&M, F&F někdy i C&A. Tady v Českých Budějovicích mne nejčastěji uvidíte v Šik módě, Pepcu, PKLku, Rodinkce ale také v Textile Housu. Musím zahrnout samozřejmě rakouské Coloseum nebo německý Primark. Na internetu nejvíce navštěvuji wish a vinted, kde když zapátráš, tak najdeš úplně nové kousky ještě s visačkou za skvělé ceny. Při nakupování mi jde hlavně o originalitu, proto obchody jako New Yorker, Gate, Zoot a další, nejsou u mne moc oblíbené. Procházím je převážně kvůli inspiraci nebo i zahnání nudy. Ten, kdo by však navštívil můj šatník by zjistil, že netíhnu moc k drahým značkám či dokonce vůbec. Nový kousek, který zařadím do skříně musí být něčím zvláštní a rozhodně originální. Nemám ráda, když někam přijdu a vidím slečnu ve svetříku, který se mi tak ohromně líbil, že jsem si ho musela koupit. Taková věc u mne převážně končí ve skříni až na posledním místě a vytahuji ji “v prací den“,kdy už prostě není co na sebe.

Kdy jsi poprvé zkusila nakupovat na www.wish.com?

Řekla bych, že jsou to cca 2 roky, bylo to ještě před založením mého blogu. Pamatuji si to hlavně v souvislosti s tím, že mou první objednávkou byl nádherný dokonalý prstýnek, který vypadá jako snubní. Stál ,jako většina zboží na wish, úžasných 50 Kč včetně poštovného, ale všichni si myslí, že stál desetitisíce. Je stříbrný, nevypadl z něj jediný kamínek i během neustálého nošení a je prostě pořád nádherný.


Jsi spokojená s kvalitou výrobků na WISH?

Převážně ano. Ve většině případů mne zboží spíše příjemně překvapilo. V případě, kdy se jednalo o kosmetické štětce, šperky, hodinky tak byla kvalita lepší než jsem čekala. Bohužel se mi stalo, že jedny hodinky mi po jednom použití přestali fungovat, ale to byla spíše výjimka. U oblečení bych řekla, že je trochu rozdíl mezi obrázkem a realitou. K tomuto účelu se mi velice líbila možnost, že uživatelé přidávali fotografie dodaných výrobků ke zboží, které bylo na wish vystavené a které si objednali. Bohužel toto v současnosti není možné a velmi mi to chybí. Já si objednala konkrétně 3 věci a to kraťasy, plavky a košili. Košile až na pár detailů, jako ¾ rukávy, byla vesměs identická. U kraťasů už byl vzhled trochu pofidérní,  ale i při veškeré snaze je trochu upravit, stejně skončili ve skříni. Plavky seděly perfektně a dokonce vypadaly jako na obrázku.


Jak dlouho jsi čekala na dodání zboží?

Tak ono je to dáno asi tím odkud přesně výrobek jde. Ve většině případů objednávka dorazila po měsíci. Ale naopak 2x se mi stalo, že plavky, které jsem objednávala tuším začátkem června a čekala jsem, že do začátku prázdnin dorazí, přišli do týdne. Což byla naprostá paráda, jelikož byly naprosto krásné, originální a skvěle seděly.

Je pro tebe WISH přehledný pro nakupování?

Naprosto. Líbí se mi celkové uspořádání stránky a volba kombinace barev. Velké obrázky, cena zboží i poštovné na dostatečně viditelném místě. Položky profilu jako historie objednávek, považuji za nejlepší součást této stránky. Nejen, že objednávky jsou seřazeny chronologicky podle data objednávky, ale jsou u nich i obrázky doplněné o důležitá data. Asi nejdůležitější je datum, do kdy zboží přijde a místo, kde se zásilka právě nachází, což je naprosto skvělé.


Nakupuješ radši online nebo v kamenných obchodech?

:D Upřímně, nakupování je moje velká vášeň a to v jakékoli formě. Nemohu přesně říci, co mne baví více, jelikož obě varianty mají něco do sebe. Nebráním se nákupům z pohodlí svého obýváku, díky nimž si mohu nákup zpříjemnit  šálkem kávy a uvelebením se ve svém oblíbeném křesle. Ale naopak takové to “courání“ po městě, kdy jdete s kamarádkou jentak na „čumendu“ a možná spálíte nějaké to deko :D, je také velice příjemné. Podle mého názoru je však nakupování v obou případech dosti složité. V poslední době, nejen teď před Vánoci, se dost často setkávám s tím, že v kamenných obchodech s oblečením je velmi malý rozsah a dostupnost velikostí i v případě, kdy se do obchodu dostane nová kolekce. Od každého modelu je jen omezený počet a v případě, že se nepohybujete po obchodech každý den, nemáte moc velkou šanci získat svůj vysněný kousek ve správné velikosti. Ano, celkově je toto pro mnohé z nás lepší, protože když svou velikost najdeme, můžeme si to vyzkoušet a vlastně i osahat, ale tuto možnost dnes spousta eshopů také nabízí. Tuto možnost jsem nedávno otestovala při koupi kozaček. Eshop přímo nabízel tzv. zboží na zkoušku. Funguje to jednoduše, vyberete si boty, oni je pošlou, Vy sice zaplatíte plnou částku, ale v případě, že bota nesedí, pošlete to zpět a oni peníze bez problému vrátí. Což si myslím, že je skvělý krok eshopů kupředu.





Doufám, že jste si dnešní článek přečetli, že se Vám líbil a třeba jste se dozvěděli něco nového.

Krásný předvánoční večer



Vaše


          






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za komentář :-)